ES | EU | EN

NOTAK ETA HUTSEGITEAK IKUSTEKO

Notak eta hutsegiteak ikusteko aplikazioa

LIBURUTEGIA

2017/11/25
Al As Az Og Or Lr Ig
2017/11/25 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

IBILBIDE AKADEMIKOAK 2017-18

MENU bilaketarekin bat datozen irudiak

ORIENTALINE

BELDUR BARIK

BOZKATU!!!

Azken bozketa faseraino iristea lortu dugu,  hau 3

egunez da bakarrik astelehenean amaitzen da.

Horretarako nahikoa da http://beldurbarik.org/eu/

orrian sartu, izena eta emaila idatziz bertan erregistratu

eta ondoren SUPER AMONAK  bideoari bozka bat

ematea.

Eskerrik asko zuen laguntzarengatik!

Batxilergoko ikasleek BELDUR BARIK kanpainan parte hartu dute. Beldur Barik programa BERDINSAREA izeneko sarearen barruan sortu zen 2009an. Gaur egun, Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundeak antolatzen du, Berdinsarea-Eudelen eta Araba, Bizkaia eta Gipuzkoako Foru Aldundien bultzadarekin batera.

Beraien amonei egindako elkarrizketen bidez emakumeen egoera nola aldatu den urte hauetan isladatu nahi izan dute. Zer bide egin den eta zenbat dagoen oraindik egiteko ere.

ABENDUAK 1 EUSKARAREN EGUNA AGURAINEN

Abenduaren 3a dugu euskararen eguna. Xabierko Frantziskok bere amari euskaraz idazten zizkion gutunak gogoratzen dira egun horretan. Igandea suertatu zaigu aurten, ondorioz ostiralera pasa dira ekintza gehienak. Aguraingo Udalaren laguntzaz, euskara herrian eta ikastetxeetan bultzatzeko aukera sustatu nahi dugu.

MIMARTE IKUSKIZUNA HARRESIN 2017/11/17

2. DBHko ikasleak Harresi kultur etxean egon ziren aurreko ostiralean. Bertan ikuskizun apartaz gozatu zuten Peter Roberts mimo ezagunaren eskutik.

ZIENTZIA ASTEA 2017

Aurtengo Zientzia astearen harira antolatutako hainbat lehiaketetan 1. Batxilergoko bost ikasleen lanak aukeratuak eta sarituak izan dira.

Zorionak Arkaitz, Amaia, Ander, Irati eta Aintzane!!!

Informazio gehiago nahi izanez gero, sakatu irudian.

ERAKUSKETA 2017/10/30

Ibaialde erakusketa ikastetxean ikusgai dugu. Kultura Zientifikoko 1. Batxiko ikasleek panelen edukiak aztertu, galdetegia osatu eta datuak baloratu dituzte haien iritzia emateko. "Be the Change, Take the Challenge" eTwinning proiektuaren edukiekin bat eginez, #Agenda2030eko SDG6 eta SDG14 landu ditugu, hau da, 6. eta 14. Garapen Iraunkorrerako Helburuak (GIH).

Ibaialde erakusketaren helburu nagusiak:
  • Ibaietako ezaugarriak eta ibaiak osatzen dituzten elementuak ezagutzea, ibaiak identifikatzeko.

• Ingurunearekiko jakin mina eta interesa agertzea eta ingurunea babesteko interesa sortu.

• Izakien ezaugarri eta beharrengan interesa piztu, babesten ikasteko.

• Ingurugiroan giza ekintzek duten eragin negatiboa nahiz positiboa antzemateko gaitasuna sortu, eragin negatiboak saihesten eta zuzentzen ikasteko.

• Sistema bereko elementuen artean sortzen eta garatzen diren elkarrekintzak ulertu, ekosistema orekaren garrantzia barneratzeko.

• Uraren funtzioak eta erabilerak ezagutu, babesten eta zaintzen ikasteko.

1 - 5 erakustea 20 emaitzatatik
Items per Page 5